Wsparcie techniczne Help Doc Dell Cx700 to profesjonalny zespół wykwalifikowanych specjalistów, którzy są gotowi pomóc w rozwiązywaniu problemów związanych z serwerem Dell Cx700. Nasi wykwalifikowani specjaliści są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić Ci najwyższy poziom wsparcia technicznego. Pomagamy w instalacji, konfiguracji i diagnostyce, a także w korzystaniu z oprogramowania i rozwiązywaniu problemów związanych z systemem operacyjnym. Nasz zespół Help Doc Dell Cx700 jest wyposażony w wiedzę ekspercką, narzędzia, instrukcje i technologie potrzebne do pomocy przy rozwiązywaniu problemów. Oferujemy także wsparcie przez e-mail lub czat, aby zapewnić Ci wygodne usługi wsparcia technicznego.
Ostatnia aktualizacja: Wsparcie techniczne Help Doc Dell Cx700
Aby znaleźć numer telefonu działu obsługi klienta w swoim kraju, kliknij region i znajdź swój kraj. Uwaga: Zgłoszenia dotyczące pomocy technicznej dla urządzeń Surface mogą być inicjowane tylko online. Kraj/region Kod kraju/regionu Numer telefonu Język Algieria +213 21 89 10 70 العربية / Français Angola +315 214 154 065 Português Botswana +27 61 292 5016 Español Egipt +20 2 3539 3333 العربية / English Wybrzeże +225 20 242490 Français Ghana 860 22 55 67 Angielski Kenia +254 20 2868800 Libia +965 22431071 Mauritius +230 202 8120 Maroko N/A 0801 000 809 Français / العربية Mozambiku +351 214 154 065 Namibijski +264 61 292 5016 Nigeria +234 191 25 070 Wyspy Świętego Tomasza i Książęcej Senegal +221 33 889 90 50 Republika Południowej Afryki 0860 22 55 67 Tanzania Tunezja +216 71 16 87 00 Uganda 2868800 Brunei +673 8014475 Kambodża +60 3 9212 1942 Chiny N/A 400 820 3800 简体中文 Hongkong +852 2388 9600 繁體中文 / English Indie +91 8000 404 454 Indonezja 001 8030167966 Angielski / Bahasa Japonia +81 0120 54 2244 (Dla konsumentów, tylko krajowe) 日本語 Kazachstan +7 727 298 01 26 Русский Republika Korei
(الجزائر)
(Activação do Produto)
11 3618800
(مصر)
Kości Słoniowej(Côte d'Ivoire)
20 242490
(Maurice)
( المغرب)
(Sénégal)
(توس/Tunezja)
(بروني)
(កម្ពុជា)
(中国)
N/A
800 820 3800
(香港特別行政區)
N/A
1 800 572 1100
1 800 102 1100
0078030160575
(日本)
+81
+81
0120 41 6755 (For Commercial, Domestic Only)
3 4332 5458 (For Consumer, Toll for Overseas)
(Казахстан)
8800 080 1000
(대한민국)
1577 9700
2 567 7881
한국어 / English
Laos
( ປະເທດລາວ)
Malezja
+0011 800 81 8798
8006 4276 738
Myanmar
Pakistan
( پاکستان)
+92
21 1 116 74357
Filipiny
180011102363800 6427 6738
Singapur
800 1013659
Tajwan
(台灣)
00801128000
繁體中文
Tajlandia
( ไทย)
+66
1800012705
+800 6427 6738
ไทย / English
Wietnam
(Việt Nam)
1800400470
Tiếng việt
Australia
13 20 58
Nowa Zelandia
+640800 800 004
9 368 5680
Albania
(Shqipëria)
+355
0 8000 123 345
Austria
(Österreich)
Deutsch
Azerbejdżan
(Az wykup)
+944
(8)12 437 3555
Azerski
Białoruś
(Белару́сь)
8 820 0071 0003
Belgia
(België / Belgique)
+32
(0)2 503 31 13
Nederlands / Français
Bośnia i Hercegowina
(Bosna i Hercegovina)
0800 20 230
33 606 100
Bułgaria
(България)
0800 15 555
Chorwacja
(Hrvatska)
0800 300 300
(1)0 7890 300
Hrvatski
Cypr
(Κύπρος)
+357
(0)22 67 4000
Ελληνικά
Czechy
(Česká republika)
841 300 300
261 197 665
Čeština
Dania
(Danmark)
+45
82 333 100
Dansk
Estonia
(Eesti)
+372
686 8868
Finlandia
(Suomi)
+358
(0)9 8171 0400
Suomi
Francja
(0)9 70 01 90 90
Niemcy
(Deutschland)
+49
(0)180 6 67 22 55
(0, 20€ za połączenie)
Grecja
(Εεάς)
801 500 3000
211 12 06 500
Węgry
(Magyarország)
06 1 267 46 36
1 267 46 36
Magyar
Islandia
+354
510 6920
Íslenska
Irlandia
+3531800 832 352
1450 2113
Włochy
(Italia)
+39
02 38 59 14 44
Italiano
Łotwa
(Latvija)
+371
678 52 152
Litwa
(Lietuva)
+370
52 051 151
Luksemburg
(Luksemburg /Luksemburg)
+352
8002 43 53
Français / Deutsch
/Angielski
Macedonia, BJR
(Република Македонија)
+389
(0)2 309 0890
Malta
800 62 037
Mołdawia
+400801 022 222
(0)21 204 70 40
Română
Czarnogóra
(Crna Gora)
080 081 110
Srpski
Holandia
(Nederland)
+31
(0)20 500 1500
Nederlands
Norwegia
(Norge)
+47
23 500 500
Norsk bökmal
Polska
(Polska)
801 802 000
22 594 19 99
Polski
Portugalia
808 22 32 42
Rumunia
(România)
Rosja
(Россия)
495 916 7171
8 800 200 8001
Serbia
(Srbija)
0700 300 300
(0)11 330 55 00
Słowacja
(Slovensko)
0850 111 300
Slovenčina
Słowenia
(Slovenija)
080 80 28
(0) 584 61 00
Slovenščina
Hiszpania
(España)
+34
917 547 010
Szwecja
(Sverige)
+46
(0)8 55 99 00 00
Angielski / Svenska
Szwajcaria
(Schweiz / Suisse)
0848 858 868
0848 801 255
Italiano / Deutsch / Français
Turcja
(Türkiye)
0850 390 2777
Türkçe
Ukraina
(Україна)
+380
(0) 800503405
Українська / Русский
Wielka Brytania
+44
(0)344 800 2400
Anguilla
+11 866 993 9330
305 418 9136
Angielski / Español
Antigua & Barbuda
1 866 993 9303
Aruba
+1
305 418 9136
305 418 9137
Bahamy
1 800 389 0489
305 418 9136 (zamiejscowy)
Barbados
1 866 993 9304
304 418 9136
Belize
305 418 9146
Bermuda
1 866 993 9305
Bonaire
+1
00 1 866 543 2085
305 418 9136 (Międzynarodowe)
Nederlands / English
/Español
Brytyjskie Wyspy Dziewicze
(British Virgin Island)
1 866 993 9306
Español / English
Kanada
877 568 2495
905 568 0434
800 892 5234 (TTY)
English / Français
English / Français
Angielski
Kajmany
1 866 993 9308
Kostaryka
0800 016 1034
800 542 5320
305 418 9143
Curaçao
Dominika
1 866 993 9309
Dominikana
(República Dominicana)
1 800 751 3455
809 200 8794
Salwador
800 6676
800 6499
305 418 9143 (Larga Distancia)
Grenada
1 866 993 0313
305 418 9136 (Larga Distancia)
Gwadelupa
0805 51 0103
Gwatemala
1 800 300 0069
Haiti
305 418 9147
Honduras
800 2791 9298
Jamajka
1 866 993 9302
Martynika
0 805 51 0105
305 418 9136 (Longue Distance)
Français / Español
Meksyk
52 55 47772929
01 800 123 3353
Montserrat
1 866 993 9315
Antyle
(Nederlandse Antillen)
866 543 2085
Nikaragua
1 800 220 1803
Panama
001 800 051 0398
Portoryko
844 808 2700
1 877 678 8032
St Kitts & Nevis
1 866 993 9318
Saint Lucia
1 866 993 9317
St. Martin
1 866 543 2085
r.
Saint Vincent & Grenadyny
1866 993 9319
St. Maarten
Nederlands / English
Trynidad & Tobago
1 866 994 9312
Turks & Caicos Islands
1 866 993 9320
Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych
1 877 678 8033
Stany Zjednoczone
(800) 642 7676
(800) 892 5234 (TTY)
Bahrajn
(البحرين)
8000 45 00
Izrael
+972
(0)9 76 25 400
עברית / English
Jordania
( الأردن)
+962
(0)6 5503451
Kuwejt
( الكويت)
22219876
Liban
( لبنان)
+961
(0)1 974081
Oman
( عُمان)
800 73332
2444 6487
Katar
( قطر)
+974
4 411 9418
00 800101716
Arabia Saudyjska
(المملكة العربية السعودية)
+966
1129 88 100
800 820 0135
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(الإمارات العربيّة المتّحدة)
8000 2000 132
4 391 7000
Argentyna
+54
+54
11 6076 0010 (Gran Buenos Aires)
11 6076 0011 (Gran Buenos Aires)
0 800 222 9467
Boliwia
800 100 714
Brazylia
(Brasil)
11 4706 0900
0800 761 7454
305 715 1499
Chile
56 2 25994914
800 202 011
Kolumbia
1 580 4451
Ekwador
1800 010 288
Falklandy
305 418 9137
Gujana
Francuska(Gujana)
0 805 51 0101
Gujański
305 418 9138
Paragwaj
+595009 800 542 0049 (Llamada gratuita)
217289207 (Llamada con cargo)
Peru
(Perú)
51 1 7097831
0 800 54 238
(0)1 390 1201 (urządzenia przenośne)
Surinam
305 418 9140
Urugwaj
000 4054 083
305 418 9143 (zamiejscowe)
Wenezuela
0 800 100 4610
800 136 2103
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
- Często zadawane pytania
Przejdź tutaj, aby wyszukać cykl życia produktu.
Windows — ogólne
Jakie są zasady cyklu życia systemu Windows?
Systemy Windows są objęte zarówno współczesnymi, jak i stałymi zasadami cyklu życia. Wyszukaj cykl życia produktu dla określonego produktu Windows i odpowiadające mu zasady cyklu życia oraz daty zakończenia pomocy technicznej.
Jaka jest różnica między aktualizacją jakości systemu Windows a aktualizacją funkcji systemu Windows?
Aktualizacja dotycząca jakości systemu Windows to przyrostowa comiesięczna aktualizacja systemu Windows, która zawiera poprawki błędów i rozwiązania problemów dotyczących bezpieczeństwa i zawiera poprawki wielu funkcji.
Aktualizacja funkcji systemu Windows to coroczna aktualizacja zawierająca nowe funkcje. Aktualizacja funkcji zawiera również wszystkie poprzednie aktualizacje jakości, stosownie do przypadku.
Przejdź tutaj, aby znaleźć więcej informacji na temat niniejszych postanowień.
Jakie są wymagania dotyczące obsługi i aktualizowania systemu Windows?
Aby otrzymywać comiesięczne aktualizacje dotyczące jakości, klienci muszą korzystać ze wspieranej wersji systemu Windows. Przejdź tutaj, aby uzyskać daty wsparcia.
Aktualizacje dotyczące jakości systemu Windows są zbiorcze, każda z nich jest tworzona na podstawie poprzedzających ją aktualizacji.
Gdzie mogę znaleźć listę funkcji systemu Windows, które zostały usunięte lub nie są dłużej rozwijane?W jaki sposób przeglądarki Internet Explorer i Microsoft Edge są obsługiwane w systemie Windows?
Program Internet Explorer jest składnikiem systemu operacyjnego (OS) Windows i jest zgodny z zasadami cyklu życia produktu, na którym jest zainstalowany.Microsoft Edge stosuje się do nowoczesnych zasad. com/pl-pl/lifecycle/faq/internet-explorer-microsoft-edge#what-is-the-lifecycle-policy-for-internet-explorer-" data-linktype="relative-path">tutaj, aby wyświetlić tabelę pokazującą, która wersja programu Internet Explorer jest obsługiwana dla każdego systemu operacyjnego Windows; przejdź tutaj, aby uzyskać listę systemów operacyjnych pomocy technicznej dla programu Microsoft Edge.
Jeśli uzyskałem system Windows przy zakupie nowego urządzenia, kto zapewnia pomoc techniczną?
Jeśli użytkownik posiada ważną licencję systemu operacyjnego Windows, podlega pomocy technicznej firmy Microsoft, zgodnie z Zasadami cyklu życia firmy Microsoft oraz warunkami pomocy technicznej, które obowiązują w momencie zakupu. Jeśli system operacyjny Windows dla komputerów stacjonarnych został nabyty za pośrednictwem programu licencjonowania zbiorowego firmy Microsoft lub od producenta oryginalnego sprzętu (OEM), oprócz płatnej pomocy technicznej, firma Microsoft oferuje dostęp do wielu treści pomocy technicznej online. Jeśli system operacyjny Windows dla komputerów stacjonarnych został nabyty za pośrednictwem pakietu OEM, możesz również skontaktować się z dostawcą OEM, aby uzyskać więcej informacji na temat oferty pomocy technicznej dla systemów operacyjnych Windows świadczonych przez danego dostawcę OEM.
Czy mogę używać wcześniejszych wersji systemu Windows na urządzeniu z nowszą wersją?
Aby używać wcześniejszych wersji systemu Windows na urządzeniach z aktualnie nowszą wersją, klienci mogą uzyskać licencję na prawa do zmiany na starszą wersję. Te prawa do zmiany na starszą wersję produktu będą się różnić w zależności od tego, czy oprogramowanie zostało nabyte w ramach licencjonowania zbiorowego, producenta oryginalnego sprzętu (OEM) czy produktu w pełnym pakiecie (FPP). Aby dowiedzieć się więcej o tych prawach, zapoznaj się z krótkim opisem licencjonowania praw do zmiany na starszą wersję produktu. Wcześniejsze wersje systemu Windows mają ograniczone wsparcie dla korzystania z nowych procesorów i chipsetów producentów takich jak Intel, AMD, NVidia i Qualcomm. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz zasady cyklu życia firmy Microsoft. Urządzenie może nie być w stanie uruchamiać wcześniejszych wersji systemu Windows, jeśli sprzęt urządzenia jest niezgodny, brakuje bieżących sterowników lub w inny sposób nie spełnia wymagań pomocy technicznej producenta oryginalnego sprzętu („OEM”).
Czy po zakończeniu cyklu życia systemu operacyjnego Windows lub gdy nie jest on już obsługiwany, oznacza to, że nowe programy nie będą działać w tym systemie operacyjnym?
Gdy wsparcie dla systemu operacyjnego firmy Microsoft dobiegnie końca, klienci nie będą już otrzymywać pomocy technicznej, aktualizacji oprogramowania ani poprawek zabezpieczeń. System operacyjny może nadal współpracować z programami i sprzętem po zaprzestaniu jego sprzedaży lub wsparcia. Zwiększa się jednak możliwość, że na starszym systemie operacyjnym nowe programy i sprzęt nie będą działać. Dzieje się tak często, ponieważ producenci nowego sprzętu i oprogramowania podejmują decyzje dotyczące projektowania produktów, które wykorzystują rozszerzone funkcjonalności i cechy nowszych systemów operacyjnych. Producenci ci mogą zdecydować, że zaprzestanie wsparcia swoich produktów dla starszych systemów operacyjnych jest właściwe.
Windows 11
Jaka jest oś czasu wsparcia dla wersji (aktualizacji funkcji) systemu Windows 11?
Nowe wersje programu Windows 11 będą wydane raz w roku i będą otrzymywać comiesięczne aktualizacje jakości, które zawierają aktualizacje zabezpieczeń i aktualizacje niezwiązane z zabezpieczeniami. Klienci powinni zawsze instalować najnowszą wersję, zanim wsparcie dla bieżącej wersji dobiegnie końca, aby zachować wsparcie oferowane przez firmę Microsoft.
Wersja | Oś czasu obsługi (jedna wersja na rok) | System Windows 11 dla firm Windows 11 Enterprise multi-session System Windows 11 dla edukacji System Windows 11 IoT dla firm | 36 miesięcy od daty premiery | System Windows 11 Pro System Windows 11 Pro dla edukacji System Windows 11 Pro dla stacji roboczych System Windows 11 dla domu 1 Windows 11 SE | 24 miesiące od daty premiery |
---|
1Wersja Home Edition nie obsługuje odroczenia aktualizacji funkcji i dlatego zazwyczaj otrzymuje nową wersję systemu Windows 11 przed wskazaną datą zakończenia wsparcia.
Jakie są wymagania systemowe dla Windows 11?
Istnieją minimalne wymagania systemowe instalacji pakietu Windows 11. Na urządzeniach, które nie spełniają tych wymagań, instalacja systemu Windows 11 może być niemożliwa. Przejdź tutaj, aby uzyskać informacje na temat wymagań systemu Windows 11. Pamiętaj, że aby dokonać uaktualnienia za pośrednictwem usługi Windows Update, urządzenia muszą posiadać system Windows 10 w wersji 2004 lub nowszej.
Windows 10
Jaka jest oś czasu wsparcia wersji (aktualizacja funkcji) systemu Windows 10?
Dawniej nowe wersje systemu Windows 10 (zwane również aktualizacjami funkcji) były wydawane dwa razy w roku za pośrednictwem kanału półrocznego. Począwszy od system Windows 10 w wersji 21H2 (aktualizacja systemu Windows 10 z listopada 2021 r. ), aktualizacje funkcji będą wydane corocznie w drugiej połowie roku za pośrednictwem kanału dostępności ogólnej. Przejdź tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Klienci powinni zawsze instalować najnowszą wersję, zanim wsparcie dla bieżącej wersji dobiegnie końca, aby zachować wsparcie oferowane przez firmę Microsoft.
6 września 2018 r. zmieniliśmy nasz harmonogram serwisowania dla klientów, którzy potrzebują więcej czasu na testowanie i wdrażanie aktualizacji funkcji systemu Windows 10. Wspierane wersje będą serwisowane za pośrednictwem comiesięcznych aktualizacji jakości.
Windows 10 Enterprise multi-session
Windows 10 Education
Windows 10 IoT Enterprise
Windows 10 Pro Education
Windows 10 Pro dla Stacji roboczych
System Windows 10 dla domu 2
2Wersja Home Edition nie obsługuje odroczenia aktualizacji funkcji i dlatego zazwyczaj otrzymuje nową wersję systemu Windows 10 przed wskazaną datą zakończenia jego wsparcia.
3System Windows przeszedł na coroczny cykl wydawniczy począwszy od Windows 10 w wersji 21H2 (aktualizacja systemu Windows 10 z listopada 2021 r. ).
Jakie są moje opcje instalacji aktualizacji systemu Windows 10?
Zdecydowanie zaleca się, aby klienci instalowali najnowsze aktualizacje funkcji, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami zabezpieczeń, a także nadal otrzymywać przyszłe aktualizacje funkcji, co będzie mieć mniejszy wpływ na procesy i infrastrukturę IT.
Aby zmniejszyć obciążenie przepustowości sieci, firma Microsoft zaprojektowała dwa różne typy aktualizacji: pełna i ekspresowa3.
W razie potrzeby klienci mogą odroczyć aktualizacje funkcji za pośrednictwem opcji Ustawienia > Windows Update > Opcje zaawansowane lub za pośrednictwem zasad zarządzania urządzeniami organizacji.
Na urządzeniach, które nie odraczają instalacji aktualizacji funkcji, kolejna półroczna wersja kanału lub kanału dostępności ogólnej systemu Windows 10 może zostać automatycznie zaoferowana i zainstalowana przed datą zakończenia wsparcia. Odroczenie aktualizacji nie jest dostępne w żadnej z wersji systemu Windows 104. Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat kanałów wydania, zobacz artykuł System Windows jako usługa (WaaS) oraz stronę informacji o wersji systemu Windows 10.
Nie wszystkie funkcje z aktualizacji funkcji będą dostępne na wszystkich urządzeniach. Analogicznie, urządzenie może nie być w stanie odbierać aktualizacji, jeśli sprzęt urządzenia jest niezgodny, brakuje bieżących sterowników, brakuje przestrzeni na dysku lub w inny sposób nie spełnia wymagań pomocy technicznej producenta oryginalnego sprzętu („OEM”). Aby uzyskać więcej informacji na temat zgodności, zapoznaj się z wymaganiami systemowymi systemu Windows 10 oraz wymaganiami systemu Windows dotyczącymi procesora.
Dostępność aktualizacji może się różnić w zależności od kraju, regionu, łączności sieciowej, operatora sieci komórkowej (np. dla urządzeń obsługujących sieć komórkową) lub możliwości sprzętowych (w tym np. wolnego miejsca na dysku).
3Od 9 kwietnia 2019 r. aktualizacje Delta nie są już dostępne. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź tutaj.
4System Windows 10 Home nie obsługuje odroczenia aktualizacji funkcji i dlatego zazwyczaj otrzymuje nową wersję systemu Windows 10 przed wskazaną datą zakończenia jego wsparcia.
Co się stało z datą zakończenia podstawowej pomocy technicznej dla systemu Windows 10 na stronie Wyszukiwanie produktów cyklu życia?
W modelu System Windows jako usługa (WaaS) koncepcja wsparcia podstawowego nie ma zastosowania do kanałów półrocznych, ponieważ każdy kanał półroczny będzie wspierany (będzie otrzymywać comiesięczne aktualizacje jakości) przez ograniczony czas. Klienci muszą przejść do wspieranej wersji (aktualizacji funkcji), aby nadal otrzymywać comiesięczne aktualizacje jakości z poprawkami zabezpieczeń i niezwiązanymi z zabezpieczeniami.
Jakie są wymagania dotyczące obsługi i aktualizowania długoterminowego kanału obsługi systemu Windows 10 (LTSC)?
Kanał obsługi długoterminowej (LTSC) jest przeznaczony do użytku tylko dla wyspecjalizowanych urządzeń, takich jak te, które kontrolują sprzęt medyczny lub bankomaty.
Aby otrzymywać comiesięczne aktualizacje jakości, klienci muszą korzystać ze wspieranej wersji systemu Windows 10. com/pl-pl/lifecycle/products/? terms=windows%2010" data-linktype="absolute-path">tutaj, aby uzyskać daty wsparcia.
Zobacz artykuł Omówienie systemu Windows jako usługi (WaaS), a także stronę informacji o wersji systemu, aby uzyskać więcej informacji na temat kanałów wydania systemu Windows 10.
Windows 8. 1
Jakie są zasady cyklu życia systemu Windows 8. 1?
Wsparcie podstawowe dla systemu Windows 8. 1 przestanie obowiązywać z dniem 9 stycznia 2018 r., a wsparcie dodatkowe z dniem 10 stycznia 2023 r. Dzięki ogólnej dostępności systemu Windows 8. 1 klienci w systemie Windows 8 mają dwa lata, do 12 stycznia 2016 r., na przejście do systemu Windows 8. 1, aby zachować wsparcie techniczne. Więcej szczegółów dotyczących zakończenia rozszerzonej pomocy technicznej systemu Windows 8. 1 można znaleźć tutaj.
Serwer z systemem Windows
Jakie są wymagania dotyczące obsługi i aktualizowania systemu Windows Server?
Aby otrzymywać comiesięczne aktualizacje jakości, klienci muszą posiadać wspieraną wersję systemu Windows Server. com/pl-pl/lifecycle/products/? terms=windows%20server" data-linktype="absolute-path">tutaj, aby uzyskać daty wsparcia.
Aktualizacje są zbiorcze, każda z nich jest tworzona na podstawie poprzedzających ją aktualizacji.
Jakie są zasady cyklu życia usług Windows Server Update Services (WSUS)?
Wcześniej autonomiczny produkt — Windows Server Update Services (WSUS) — stał się składnikiem systemu operacyjnego Windows Server, począwszy od systemu Windows Server 2012. Składnik jest zdefiniowany jako zestaw plików lub funkcji dołączonych do produktu firmy Microsoft, niezależnie od tego, czy jest dostarczany z produktem, dołączony do dodatku Service Pack lub aktualizacji produktu, czy później udostępniony jako plik do pobrania w sieci Web dla produktu. Jako składnik WSUS jest zgodny z zasadami cyklu życia produktu, na którym jest zainstalowany — Windows Server (produkt nadrzędny).
Windows Embedded
Jakie są zasady cyklu życia dla produktów Windows Embedded/IoT?
System Windows Embedded 8. 1 podlega tej samej polityce cyklu życia co system Windows Embedded 8 ze wsparciem technicznym kończącym się 11 lipca 2023 r. Klienci mają 24 miesiące na przejście do systemu Windows Embedded 8. 1, aby zachować wsparcie. Dotyczy to systemu Windows Embedded 8 Industry Enterprise i Industry Pro.
Jaka jest różnica w fazie rozszerzonej pomocy technicznej dla produktów Windows Embedded w porównaniu ze zwykłymi produktami Windows?
Rodzaj wsparcia udzielanego w fazie rozszerzonego wsparcia technicznego jest spójny we wszystkich produktach. Krytyczne aktualizacje zabezpieczeń są udostępniane produktom aż do opublikowanej daty zakończenia rozszerzonego wsparcia technicznego. Dzięki temu firmy mogą mieć pewność, że są pod ochroną przed atakami naruszającymi bezpieczeństwo. Podobnie jak w przypadku produktów Windows, produkty osadzone również otrzymują aktualizacje za pośrednictwem usługi Microsoft Update. W przypadku produktów Windows Embedded nie są wydawane regularne aktualizacje do kanałów wydań DPC (Device Partner Center), Windows Embedded Developer Update (WEDU) i Microsoft OEM Online (MOO).
Zasady Windows Silicon
Jakie są zasady systemu Windows dotyczące wsparcia urządzeń opartych na krzemie?
Produkty Windows będą wspierane ze względów bezpieczeństwa, niezawodności i zgodności z najnowszymi urządzeniami opartymi na krzemie dostępnymi w momencie wydania. Obejmuje to poprzednie generacje urządzeń opartych na krzemie, które są nadal wspierane przez producenta oryginalnego sprzętu (OEM).
Jakie są zasady cyklu życia systemu Windows dla procesorów szóstej generacji firmy Intel (znanej również jako Skylake) wydanych pod koniec 2015 r.?
Urządzenia z systemem Windows 7 oraz 8. 1Obsługiwane urządzenia Skylake otrzymają odpowiednie aktualizacje zabezpieczeń systemu Windows do końca trwania pomocy technicznej. Systemy te powinny zostać uaktualnione do systemu Windows 10, aby dalej otrzymywać wsparcie techniczne po zakończeniu okresu. Wyszukaj tutaj, aby zobaczyć daty zakończenia pomocy technicznej produktu.
Windows Embedded 7, 8 i 8. 1Urządzenia Skylake z systemem Windows Embedded 7, 8 i 8. 1 będą obsługiwane zgodnie z zasadami wsparcia cyklu życia dla tych produktów. W tym okresie systemy te powinny zostać uaktualnione do systemu Windows 10, aby dalej otrzymywać pomoc techniczną po zakończeniu okresu. Nie ma listy obsługiwanych urządzeń dla systemu Windows Embedded. Windows Server.Platforma Windows Server jest obsługiwana na certyfikowanym lub logowanym sprzęcie wymienionym w katalogu Windows Server Catalog. Obecnie można przeglądać katalog i znaleźć sprzęt, który spełnia lub przekracza minimalne wymagania sprzętowe serwera i został pomyślnie certyfikowany dla systemów Windows Server. W przypadku systemu Windows Server zasada zakłada pięć lat podstawowej pomocy technicznej, po której następuje pięć lat rozszerzonej pomocy technicznej. Ten cykl życia ma wpływ na ramy czasowe, dla których nowe urządzenia i systemy mogą być certyfikowane. Zezwalamy na przesyłanie nowych systemów do certyfikacji do momentu przejścia systemu operacyjnego na rozszerzone wsparcie.Gdzie mogę dowiedzieć się więcej?
Aby określić, jaką generację procesora posiadasz, odwiedź witrynę firmy Intel z numerami procesorów. Aby sprawdzić, czy procesor obsługuje system Windows 10, odwiedź stronę Specyfikacja produktu firmy Intel. com/pl-pl/windows-hardware/design/minimum/windows-processor-requirements" data-linktype="absolute-path">Tutaj znajdziesz więcej informacji o najnowszych wymaganiach dotyczących procesora dla wszystkich produktów systemu Windows. Aby znaleźć datę zakończenia pomocy technicznej dla produktów systemu Windows, przeszukaj witrynę cyklu życia produktu.
Windows RT
Czym są zasady cyklu życia systemu Windows RT?
Firma Microsoft udostępni aktualizacje oprogramowania, w tym aktualizacje zabezpieczeń, dla systemu Windows RT. com/pl-pl/lifecycle/products/? ts=0&terms=windows%20rt" data-linktype="absolute-path">tutaj, aby uzyskać oś czasu wsparcia.
Jakie są zasady cyklu życia dla pakietu Microsoft Office 2013 RT dla Użytkowników Domowych i Uczniów, wersji pakietu Office dostępnej w systemie Windows RT?
Pakiet Microsoft Office 2013 RT dla Użytkowników Domowych i Uczniów ma takie same zasady cyklu życia jak system Windows RT.
Jak długo firma Microsoft będzie świadczyć pomoc techniczną dla sprzętu z systemem Windows RT?
Więcej informacji na ten temat znajduje się w części Gwarancje sprzętowe. Więcej informacji można znaleźć w często zadawanych pytaniach dotyczących sprzętu.
Dziennik zmian
Wersje z października 2020 r.
ZAKTUALIZOWANO sekcję systemu Windows 8. 1.
Wersje z czerwca 2021 r.
DODANO sekcję dla systemu Windows 11.
Wersje z października 2021 r.
ZAKTUALIZOWANO sekcję systemu Windows 11.
Wersje z listopada 2021 r.
ZAKTUALIZOWANO sekcję systemu Windows 10.