Frigidaire CFEF3054US to wytrzymała i elegancka lodówka, która jest objęta ograniczoną gwarancją i instrukcją obsługi. Gwarancja obejmuje dziewięć lat na kompresor, pięć lat na usterki części i rok na usługi. Instrukcja obsługi jest dostępna na stronie internetowej producenta i zawiera wszystkie ważne informacje na temat użytkowania lodówki. Instrukcja zawiera również informacje na temat konserwacji i korzystania z dodatkowych funkcji, takich jak chłodzenie szybkie i zimne, zapobiegające zamrażaniu i zamrażanie schłodzonych produktów spożywczych. Instrukcja obsługi jest niezbędna do prawidłowego korzystania z lodówki i należy jej przestrzegać, aby uniknąć uszkodzenia sprzętu lub utraty gwarancji.
Ostatnia aktualizacja: Ograniczona gwarancja i instrukcja obsługi Frigidaire Cfef3054us
Ograniczona Gwarancja Producenta Philips
Aby zapoznać się z warunkami gwarancyjnymi oraz okresem gwarancji, wybierz odpowiednią kategorię urządzeń poniżej
Warunki gwarancji dla urządzeń do pielęgnacji ciała, pielęgnacji dziecka i matki oraz zdrowia.
Warunki gwarancji dla urządzeń do pielęgnacji ciała, pielęgnacji dziecka i matki, gospodarstwa domowego i zdrowia.
Uwaga: Urządzenie tylko do użytku domowego.
Philips (dalej „Gwarant”) zapewnia kupującego co do jakości rzeczy sprzedanej i oferuje gwarancję ważną przez określony okres czasu.
Gwarant oświadcza, iż w przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Gwaranta zaś gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. I liczy się od daty wydania kupującemu produktu objętego gwarancją. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku wad lub uszkodzeń sprzętu ujawnionych w okresie gwarancji Gwarant bezpłatnie naprawi lub wymieni produkt na nowy w możliwie najkrótszym terminie. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp. ).
Zalecamy przechowywanie kompletnego, oryginalnego opakowania w celu zabezpieczenia produktu przed czynnikami zewnętrznymi w trakcie procesu obsługi serwisowej.
Poniższe zestawienie określa okres obowiązywania gwarancji dla poszczególnych kategorii urządzeń.
Główna kategoria
Podkategoria
Okres gwarancyjny
Pielęgnacja ciała
Produkty dla Niego
24 miesiące
Produkty dla Niej
24 miesiące
Soniczne szczoteczki do zębów i Irygatory AirFloss
24 miesiące*
Główki do szczoteczek i Głowice do golarek
Brak gwarancji
Pielęgnacja dziecka i matki
Laktatory elektryczne
24 miesiące
Laktatory manualne
Brak gwarancji
Butelki i akcesoria
Brak gwarancji
Elektroniczne nianie
24 miesiące
Podgrzewacze i sterylizatory do butelek
24 miesiące
Smoczki
Brak gwarancji
Torby, saszetki, futerały
Brak gwarancji
Gospodarstwo domowe
Automatyczne ekspresy do kawy Saeco
24 miesiące
Urządzenia kuchenne
24 miesiące
Oczyszczacze i nawilżacze powietrza
24 miesiące
Odkurzacze
24 miesiące
Żelazka i parownice
24 miesiące
Uwaga:
*dla szczoteczek sonicznych Philips Sonicare PowerUp okres gwarancyjny to 13 miesięcy (szczegóły w instrukcji obsługi)
Ważność gwarancji
Okres gwarancji liczy się od daty nabycia sprzętu i obowiązuje przez okres określony dla danej kategorii urządzeń. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Niniejsza gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek szkód pośrednich czy wynikowych, w tym, lecz nie wyłącznie utraty danych lub zysków. Gwarancja może być zastosowana z pewnymi wyjątkami.
Philips nie gwarantuje nieprzerwanego i pozbawionego błędów działania produktów, w tym między innymi interoperacyjności ze wszystkimi aktualnymi i / lub przyszłymi wersjami oprogramowania lub elementami konstrukcyjnymi.
Gwarancja wyklucza lub nie ma zastosowania, gdy:
- Dowód zakupu został w jakikolwiek sposób zmieniony lub jest nieczytelny.
- Numer modelu, numer seryjny lub kod daty produkcji na produkcie został zmieniony, usunięty lub stał się nieczytelny.
- Produkt został zakupiony jako niepełnowartościowy towar. - Naprawy lub modyfikacje produktu zostały przeprowadzone przez nieautoryzowane organizacje serwisowe lub osoby.
- Wada jest wynikiem nadmiernego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
- Wada jest spowodowana nadużyciem produktu lub warunkami środowiskowymi, które nie są zgodne z instrukcją obsługi produktu.
- Wada jest spowodowana podłączeniem urządzeń peryferyjnych, dodatkowego sprzętu lub akcesoriów (w tym oprogramowania) innych niż zalecane w instrukcji obsługi.
- Urządzenie zostało uszkodzone, poprzez zwierzęta, uderzenie pioruna, nieprawidłowe napięcie, pożar, klęskę żywiołową, transport lub wodę (chyba że instrukcja obsługi wyraźnie informuje o tym, że produkt może zostać przepłukany).
- Wada jest wynikiem normalnego zużycia lub wymaga regularnej wymiany zużywalnych części (np. wkładów filtracyjnych, końcówek do czyszczenia czy elementów tnących).
- Produkt nie działa prawidłowo, ponieważ nie został pierwotnie zaprojektowany, wyprodukowany lub zatwierdzony do użytku w kraju, w którym jest używany.
- Produkt nie działa prawidłowo z powodu problemów z dostępem lub połączeniem z dostawcami usług, takich jak przerwy w sieciach dostępowych (np. Telewizja kablowa, satelita lub internet), awarie na linii abonenckiej lub korespondenta, usterka sieci lokalnej ( okablowanie, serwer plików, linia użytkownika) i awarie w sieci przesyłowej (zakłócenia, szyfrowanie, awarie lub słaba jakość sieci).
Potrzebny jest serwis?
Aby uniknąć niepotrzebnych niedogodności, zalecamy uważne przeczytanie instrukcji obsługi i / lub skonsultowanie się z działem Obsługi klienta dostępnym na tej stronie przed skontaktowaniem się ze sprzedawcą lub firmą Philips. Aby skorzystać z usługi w okresie gwarancyjnym, należy skontaktować się z działem Obsługi klienta, korzystając z jednej z metod kontaktowych wskazanych na tej stronie. W przypadku, gdy produkt nie jest już objęty gwarancją, w niektórych krajach istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z najbliższym autoryzowanym centrum serwisowym. Jeżeli są dostępne, adresy tych centrów serwisowych można znaleźć na tej stronie.
W celu efektywnej pomocy, kontaktując się z firmą Philips lub jej partnerami serwisowymi, przygotuj:
- Numer typu produktu lub modelu (czasami nazywany również ID modelu)
- Dowód zakupu (np. Oryginalna faktura lub paragon fiskalny) wskazujący datę zakupu, nazwę sprzedawcy i numer modelu produktu
- Numer seryjny produktu lub kod daty produkcji określony na produkcie.
Numer modelu, numer seryjny lub kod daty produkcji (jeśli są dostępne) znajdują się w komorze baterii lub na tylnej lub dolnej części produktu.
Inteligentne produkty
Wszystkie dane przechowywane w produktach mogą zostać utracone lub usunięte podczas korzystania z usługi naprawczej, dlatego wcześniej powinny być odpowiednio zabezpieczone przez klientów. Firma Philips nie ponosi odpowiedzialności za takie straty.
Rozwiązywanie problemów & naprawa
Twój produkt nie działa tak, jak powinien? Znajdź rozwiązanie tutaj. Wprowadź numer modelu.
Przepraszamy, nie znaleziono tego produktu.
- Wpisz pełny numer modelu oryginalnego produktu (np. GC6440, HD9650/90 or HX9351/52).
- Rozpocznij od kliknięcia opcji„Przeglądaj według kategorii”.
Gdzie mogę znaleźć mój numer modelu?
Znajdź numer mojego produktu
Gdzie mogę znaleźć numer produktu?
Opowiedz nam trochę o produkcie, a pokażemy Ci gdzie znaleźć numer produktu.
Jeśli masz pod ręką produkt, wybierz jego grupę i kategorię poniżej.
Lokalizacja numerów produktów na naszych urządzeniach
Obsługa klienta
Znajdź najczęściej zadawane pytania, instrukcje obsługi i wskazówki dotyczące Twojego produktu.
Warunki gwarancji dla urządzeń gospodarstwa domowego.
Polityka gwarancyjna dotycząca telewizorów, monitorów, telefonów, projektorów, produktów audio i wideo, faksów, produktów do nagrywania dźwięku oraz akcesoriów motoryzacyjnych firmy Philips i źródeł światła
Polityka gwarancyjna dotycząca telewizorów, monitorów, telefonów, projektorów, produktów audio i wideo, faksów, produktów do nagrywania dźwięku oraz akcesoriów motoryzacyjnych firmy Philips
Szanowny Kliencie,
produkty firmy Philips są opracowywane i wytwarzane z zachowaniem najwyższych standardów — zapewniają tym samym wysoką jakość działania oraz łatwość obsługi i instalacji. W przypadku napotkania jakichkolwiek problemów związanych z użytkowaniem produktu zalecamy w pierwszej kolejności zapoznać się z jego instrukcją obsługi lub informacjami zawartymi w sekcji pomocy technicznej na tej stronie internetowej, gdzie — w zależności od typu produktu — można znaleźć instrukcję obsługi do pobrania, najczęściej zadawane pytana, filmy instruktażowe lub forum pomocy technicznej.
Prawdopodobieństwo wystąpienia awarii produktu jest niewielkie. Jeśli jednak dojdzie do awarii, firma Philips przekaże dany produkt do naprawy. Naprawa będzie nieodpłatna, jeśli zgłoszenie awarii nastąpi w okresie gwarancyjnym, pod warunkiem, że produkt był użytkowany zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi (np. w odpowiednim środowisku). Gwarantem niektórych kategorii produktów jest firma będąca partnerem firmy Philips. Aby uzyskać stosowne informacje, należy zapoznać się z dokumentacją dostarczoną wraz z produktem.
W przypadku przekazywania produktu zakupionego za granicą do naprawy na terenie Polski firma Philips dołoży starań, aby naprawa była zgodna z warunkami gwarancji obowiązującymi w kraju, w którym produkt został zakupiony.
Niniejszy dokument ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do produktów konsumenckich. W przypadku produktów profesjonalnych zastosowanie mają warunki gwarancji zawarte w umowie kupna lub sprzedaży.
Warunki gwarancji
Okres gwarancyjny rozpoczyna się z dniem dokonania zakupu podanym na dowodzie zakupu i wygasa po upływie okresu wskazanego w części „Okres gwarancyjny” poniżej. Usługi gwarancyjne są świadczone tylko w Autoryzowanych Centrach Serwisowych po przedstawieniu dowodu zakupu. W przypadku konieczności dokonania naprawy produktu bez daty produkcji lub numeru seryjnego konieczne jest posiadanie ważnego dowodu zakupu.
W przypadku, gdy dokonanie naprawy jest niemożliwe lub ekonomicznie nieopłacalne, firma Philips może wymienić dany produkt na nowy lub odnowiony produkt o podobnej funkcjonalności.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Gwarancja nie obejmuje szkód wynikowych (w tym między innymi utraty danych i utraty dochodów) ani nie przewiduje zadośćuczynienia z tytułu działań podjętych przez użytkownika, takich jak bieżąca konserwacja, instalacja aktualizacji oprogramowania sprzętowego bądź zapisywanie/przywracanie danych.
Gwarancja nie ma zastosowania:
· gdy dowód zakupu został w jakikolwiek sposób zmieniony lub jest nieczytelny;
· gdy numer modelu, numer seryjny lub kod daty produkcji na produkcie zostały zmienione lub usunięte bądź są nieczytelne;
· gdy naprawy lub modyfikacje produktu zostały dokonane przez nieupoważnione do tego osoby lub instytucje;
· gdy awaria jest wynikiem nadmiernego użytkowania produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, np. ciągłego użytkowania w środowisku handlowym;
· gdy awaria jest wynikiem niewłaściwego użytkowania produktu lub użytkowania produktu w warunkach środowiskowych, które nie są zgodne z instrukcją obsługi produktu;
· gdy awaria jest wynikiem podłączania urządzeń peryferyjnych, dodatkowego wyposażenia lub akcesoriów innych niż te zalecane w instrukcji obsługi;
· gdy produkt został uszkodzony między innymi przez zwierzęta, wyładowania elektryczne, nieprawidłowe napięcie lub ogień bądź w wyniku klęski żywiołowej, transportu lub działania cieczy (o ile instrukcja obsługi nie stanowi wyraźnie, że produkt można płukać);
· gdy roszczenie dotyczy części noszących ślady normalnego zużycia lub części eksploatacyjnych wymagających wymiany ze względu na ich charakter (np. worków do odkurzacza lub wkładów filtra);
· gdy produkt nie działa prawidłowo, ponieważ nie został opracowany, wyprodukowany lub dopuszczony do użytku w kraju, w którym jest eksploatowany przez użytkownika, co może mieć miejsce w przypadku dokonania importu produktu;
· gdy produkt nie działa prawidłowo w wyniku problemów z dostępem do usługodawców lub nawiązaniem z nimi połączenia, w tym w przypadku przerw w działaniu sieci dostępowych (np. telewizji kablowej bądź łącza satelitarnego lub internetowego), błędów na linii abonenta lub usługodawcy, usterek sieci lokalnej (dotyczących okablowania, serwera plików lub linii użytkownika) oraz błędów sieci przesyłowej (zakłóceń, kodowania, błędów transmisji lub niskiej jakości sygnału).
· do aplikacji stron trzecich używanych w produkcie lub wraz z nim.
Potrzebny jest serwis?
W celu uniknięcia zbędnych niedogodności zalecamy dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi produktu i/lub skorzystanie z sekcji pomocy technicznej dostępnej na tej stronie internetowej przed skontaktowaniem się ze sprzedawcą lub firmą Philips. Aby skorzystać z usług serwisowych w okresie gwarancyjnym, należy skontaktować się z centrum obsługi klienta za pomocą jednej z metod wskazanych na tej stronie. W niektórych krajach możliwe jest bezpośrednie nawiązanie kontaktu z autoryzowanym centrum serwisowym po upłynięciu okresu gwarancyjnego. Jeśli istnieje taka możliwość, adresy odpowiednich centrów serwisowych będą dostępne na tej stronie internetowej.
Aby przyspieszyć udzielanie pomocy, przed skontaktowaniem się z firmą Philips lub jej partnerem serwisowym należy przygotować:
· numer typu lub numer modelu produktu (nazywany również identyfikatorem modelu);
· dowód zakupu (np. oryginał faktury lub paragon) zawierający datę zakupu, nazwę sprzedawcy oraz numer modelu produktu;
· numer seryjny lub kod daty produkcji wskazany na produkcie.
Numer modelu, numer seryjny lub kod daty produkcji (jeśli są dostępne) można znaleźć w komorze baterii, z tyłu produktu bądź na jego spodzie.
Okres gwarancyjny
W przypadku kategorii produktów wymienionych w nagłówku niniejszego dokumentu okres gwarancyjny w Polsce wynosi 24 miesiące, z następującymi wyjątkami:
Wyjątek
Okres gwarancyjny
Wideodzwonek
36 miesięcy
Faksy i projektory
12 miesięcy
Żarówki samochodowe (są produktami ulegającymi zużyciu, dlatego nie ma do nich zastosowania okres gwarancji prawnej).
Mimo to oferujemy następujący okres gwarancji:
·LED upgrades
Gwarancja na dwa lata lub 60 000 km (liczy się krótszy z tych dwóch okresów).
·Lampa ksenonowa
Gwarancja na dwa lata lub 60 000 km (liczy się krótszy z tych dwóch okresów).
·Standardowe żarówki halogenowe, żarówki Hiper i sygnalizacyjne
Gwarancja na rok lub 30 000 km (liczy się krótszy z tych dwóch okresów).
·Żarówki halogenowe o wysokiej wydajności
Gwarancja na 3 miesięcy lub 10 000 km (liczy się krótszy z tych dwóch okresów).
·Oświetleniem samochodowym
Oprócz standardowej gwarancji, która dotyczy większości naszych produktów motoryzacyjnych, oferujemy przedłużoną gwarancję na nasze wybranych produkty. Zarejestruj zakup, aby skorzystać z tych przedłużonych gwarancji: Philips. com/auto-warranty
Monitor LCD z linii B, S i P
36 miesięcy
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips Healthcare (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.
Rozumiem
You are about to visit a Philips global content page
Continue
You are about to visit the Philips USA website.
Rozumiem
ściskania czy upuszczenia) ani c) usterek lub uszkodzeń
wynikających z nieprawidłowego użytkowania Produktu, w
tym sprzecznego z instrukcjami przedstawionymi przez firmę
Nokia (np. w instrukcji użytkownika Produktu), ani/lub e)
innych czynów będących poza kontrolą firmy Nokia.
4. Niniejsza gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych
zwarciem baterii lub uszkodzeniem uszczelnienia obudowy
bądź ogniw baterii, albo jeśli wykazują one ślady fałszerstwa
lub używania baterii w sprzęcie innym niż ten, do którego
została przeznaczona.
5. Gwarancja nie obejmuje zmniejszenia pojemności baterii,
która wynika z naturalnego zużycia.
6. Gwarancja nie obejmuje żadnej utraty, uszkodzenia lub
zniszczenia danych ani ich odtworzenia czy transferu, nawet
jeśli taka utrata była wynikiem defektu Produktu.
10. Niniejsza gwarancja nie obejmuje usług ani pomocy
technicznej u klienta.
Inne ważne informacje Kartę SIM i sieć komórkową i/lub inne sieć lub system, w
których działa Produkt, zapewnia niezależny usługodawca.
W związku z powyższym firma Nokia na mocy tej gwarancji
nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za działanie,
dostępność, zasięg, usługi lub zakres sieci komórkowej lub
innej albo innego systemu. Zanim autoryzowany serwis
Nokia będzie mógł naprawić lub wymienić Produkt, operator
może wymagać odblokowania SIM-locka lub innego
zabezpieczenia, które mogło zostać zastosowane w celu
zablokowania działania Produktu w określonej sieci lub przez
operatora. W takiej sytuacji należy skontaktować się z
operatorem w celu odblokowania Produktu.
Przypominamy o sporządzeniu kopii zapasowych lub
zachowaniu pisemnych zapisów wszystkich ważnych treści i
danych przechowywanych w Produkcie, ponieważ podczas
naprawy lub wymiany Produktu, te treści i dane mogą ulec
zniszczeniu. Zgodnie z postanowieniami poniższego ustępu
zatytułowanego „Ograniczenia odpowiedzialności firmy
Nokia”, firma Nokia nie będzie ponosić odpowiedzialności,
zarówno wprost, jak i w sposób dorozumiany, z tytułu
jakichkolwiek szkód lub strat wynikających z utraty,
uszkodzenia lub zniszczenia treści lub danych podczas
naprawy lub wymiany Produktu. Należy pamiętać, że przed
przekazaniem Produktu do serwisu należy zawsze wykonać
kopie zapasowe danych przechowywanych w Produkcie,
ponieważ domyślnie czynności serwisowe spowodują
wyczyszczenie pamięci Produktu.
Wszystkie części Produktu lub innego sprzętu wymienione
przez firmę Nokia staną się jej własnością. Jeśli
postanowienia niniejszej Ograniczonej gwarancji nie będą
miały zastosowania do produktu, firma Nokia i pracownicy
jej autoryzowanego serwisu rezerwują sobie prawo do
uzyskania płatności za naprawę lub wymianę Produktu oraz
opłaty manipulacyjnej. Podczas naprawy lub wymiany
Produktu firma Nokia może wykorzystać produkty lub części
nowe, równoważne z nowymi lub regenerowane.
Produkt może składać się z części typowych dla określonego
kraju, takie też może być jego oprogramowanie. Jeśli Produkt
był reeksportowany z kraju oryginalnego przeznaczenia do
innego kraju, może zawierać części typowe dla określonego
kraju, które zgodnie z niniejszą Ograniczoną gwarancją nie
są uważane za wadliwe.
Należy pamiętać, że dowolna naprawa Produktu, wymiana
jego części lub jakiekolwiek inne, podobne działania podjęte
przez stronę trzecią inną niż autoryzowany serwis firmy
Nokia powoduje, w najpełniejszym zakresie dozwolonym