Ge Jvm1650bb006 to uniwersalny model mikrofalówki produkowany przez firmę GE. Jest to czterodrzwiowy model wyposażony w funkcje automatycznego czyszczenia i funkcję szybkiego gotowania. Jest to jeden z najpopularniejszych modeli oferowanych przez GE, dzięki czemu możesz mieć pewność, że dostaniesz wysokiej jakości produkt. Jvm1650bb006 ma również magazyn, który umożliwia przechowywanie różnych produktów. Mikrofalówka ma także zaawansowany panel sterowania, który umożliwia dostosowanie funkcji do twoich potrzeb. Jest to doskonały wybór dla osób poszukujących wygodnego i wydajnego urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Odniesienie do użytkownika Ge Jvm1650bb006
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! Angela9607 23 Nov 2019 11:45 2361 #1Level 5 Cześć, Potrzebuję pomocy z EXCEL'em.Czy da się zachować w nowej komórce formatowanie źródłowej komórki (różne czcionki, kolory tekstu) bez użycia makra? Oczywiście komórki połączone odnisieniem. #2Maciej Gonet VBA, Excel specialist #2 Jeśli chodzi o klasyczne odwołanie, to nie jest to możliwe, gdyż odwołanie zwraca tylko wartość komórki, bez formatowania. Ponadto, nawet z użyciem VBA, komórka zawierająca formułę musi być sformatowana jednolicie (to znaczy można sformatować całą komórkę, ale nie poszczególne znaki). Szkoda, że nie dałaś pliku załącznika, bo wtedy łatwiej można by się zorientować, o co dokładnie Ci chodzi. Funkcję należy wywołać w pustej komórce Arkusza2 (zaznaczyłem te komórki bladoróżowym tłem). Na każdy kopiowany zakres potrzebne jest osobne wywołanie funkcji. #3#3 Oto właśnie chodziło, bardzo dziękuję za pomoc!
If you watch the ads, you support portal and users.
Jeśli makro, czy jest ono bardzo skomplikowane i mniej, więcej jak powinno wyglądać?
Chodzi o bardzo wiele komórek, w których występuje tylko tekst, miałyby one odnosić się do innych plików excela, chodzi o szybką modyfikację w razie potrzeby w dwóch plikach jednocześnie.Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Jeśli chodzi o przeniesienie zawartości komórki wraz z formatowaniem, to może się to odbywać w drodze kopiowania. Kopiowanie jest jednak operacją zarezerwowaną dla makroinstrukcji (w tym również zdarzeniowych). Problemem jest jednak wskazanie co kopiować i dokąd. Do tego wygodna jest formuła funkcji, w której można podać argumenty. W załączniku masz przykład jak można połączyć funkcję z makroinstrukcją zdarzeniową. Reaguje na przeliczanie arkusza.
W tej chwili makro jest umieszczone w module Arkusza2 i tam można tę funkcję wywoływać. Źródłem może być dowolny otwarty plik (jak przy kopiowaniu).
Należy pamiętać, ze sama zmiana formatowania nie powoduje przeliczenia arkusza. Musi być na przykład jakaś edycja.
Kod w załączonym pliku znajduje się w module uniwersalnym i w module Arkusza2.
Wywołanie funkcji ma postać:
Po usunięciu formuły kopiowania skopiowane dane pozostają, ale dalej można je usunąć lub modyfikować ręcznie.
Excel dla Microsoft 365 Excel 2021 Excel 2019 Excel 2016 Excel 2013 Excel 2010 Więcej... Mniej
Załóżmy, że chcesz dodać do raportu arkusza kalkulacyjnego informacje potwierdzające lokalizację skoroszytu i arkusza, aby można było je szybko śledzić i identyfikować. To zadanie można wykonać na kilka sposobów.
Wstaw bieżącą nazwę pliku, jego pełną ścieżkę i nazwę aktywnego arkusza
Wpisz lub wklej następującą formułę w komórce, w której chcesz wyświetlić bieżącą nazwę pliku z pełną ścieżką i nazwą bieżącego arkusza:
=KOMÓRKA(„nazwa pliku”)
Wstaw bieżącą nazwę pliku i nazwę aktywnego arkusza
Wpisz lub wklej następującą formułę jako formuła tablicowa, aby wyświetlić nazwę bieżącego pliku i nazwę aktywnego arkusza:
=PRAWY(KOMÓRKA(„nazwa_pliku”), DŁ(KOMÓRKA(„nazwa_pliku”))-MAX(JEŻELI(NIE(ISERR(SZUKAJ. TEKST(„\”, KOMÓRKA(„nazwa_pliku”), WIERSZ(1:255)))), SZUKAJ. TEKST(„\”, KOMÓRKA(„nazwa_pliku”), WIERSZ(1:255)))))Uwagi:
Jeśli formuła jest formułą tablicową, naciśnij klawisze CTRL+SHIFT+ENTER.
Formuła zwraca nazwę arkusza, o ile arkusz został zapisany co najmniej raz. Jeśli ta formuła jest używana w niezapisanym arkuszu, komórka formuły pozostanie pusta do momentu zapisania arkusza.
Wstaw tylko bieżącą nazwę pliku
Wpisz lub wklej następującą formułę, aby wstawić nazwę bieżącego pliku w komórce:
=MID(KOMÓRKA(„nazwa pliku”), SZUKAJ. TEKST(„[”, KOMÓRKA(„nazwa_pliku”))+1, SZUKAJ. TEKST(„]”, KOMÓRKA(„nazwa_pliku”))-SZUKAJ. TEKST(„[”, KOMÓRKA(„nazwa_pliku”))-1)Uwaga: Jeśli użyjesz tej formuły w niezapisanym arkuszu, w komórce zostanie wyświetlony błąd #VALUE!. Podczas zapisywania arkusza błąd zostaje zastąpiony nazwą pliku.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Zawsze możesz zadać pytanie ekspertowi w społeczności technicznej programu Excel lub uzyskać pomoc techniczną w społeczności witryny Answers.
Excel dla Microsoft 365 Word dla Microsoft 365 PowerPoint dla Microsoft 365 Excel dla Microsoft 365 dla komputerów Mac Word dla Microsoft 365 dla komputerów Mac PowerPoint dla Microsoft 365 dla komputerów Mac Excel dla sieci Web Word dla sieci Web PowerPoint dla sieci Web Excel dla tabletu iPad Word dla tabletu iPad PowerPoint dla tabletu iPad Word Web App Excel dla telefonu iPhone Word dla telefonu iPhone PowerPoint dla telefonu iPhone Word dla tabletów z systemem Android Excel dla tabletów z systemem Android PowerPoint dla tabletów z systemem Android Excel dla telefonów z systemem Android PowerPoint dla telefonów z systemem Android Word dla telefonów z systemem Android Więcej... Mniej
Ulepszona funkcja @mention znacznie ułatwia komunikowanie się z określonymi współpracownikami i wymaga zasobów podczas współpracy nad tworzeniem dokumentów, prezentacji i arkuszy kalkulacyjnych. Użycie znaku @może otworzyć natychmiastowy dostęp do multimediów kontekstowych, nawet przewidując potencjalne potrzeby zasobów.
Uwagi:
Wyszukiwanie, wybieranie i tagowanie osób według imienia i nazwiska, aliasu lub identyfikatora e-mail
Szybkie, prawie błyskawiczne wyniki sugestii
Zdjęcia prezentowane na kafelkach w celu łatwej identyfikacji
Elementy sugerowane przed wpisaniem (zero zapytania)
Zaloguj się do usługi Microsoft 365 za pomocą konta służbowego i przejdź do dokumentu zapisanego w jednym z następujących miejsc: biblioteka programu SharePoint lub Usługa OneDrive używana w pracy lub szkole.
Uwaga: Aby ta funkcja zadziałała, musisz zalogować się do programu Outlook na swoim komputerze.
Dodaj komentarz, używając menu kontekstowego lub pozycji Recenzja > Nowy komentarz.
Wprowadź znak @ i kilka pierwszych liter nazwiska lub imienia wybranej osoby, a następnie wybierz odpowiednią osobę (jeżeli dana osoba nie ma jeszcze uprawnień do otwarcia dokumentu, konieczne będzie przydzielenie takich uprawnień).
Porada: Aby wiadomość była mniej formalna, ze @wzmianki możesz usunąć wszystkie elementy oprócz imienia danej osoby. Aby dodać więcej osób, wpisz @ ponownie i wspomnij o innej osobie.
Uwaga: Aby ta funkcja zadziałała, musisz zalogować się do programu Outlook dla komputerów Mac. net/pl-pl/media/f4b31494-e4c3-4192-a6c7-a15e6dbb5ce0. " loading="lazy"/>
Zaloguj się w witrynie Office. com za pomocą konta służbowego Microsoft 365 i przejdź do dokumentu zapisanego w jednym z następujących miejsc: biblioteka programu SharePoint lub Usługa OneDrive używana w pracy lub szkole. net/pl-pl/media/c72112a7-88ba-4868-98fc-7771da8c3e4b. " loading="lazy"/>
Porada: Aby wiadomość była mniej formalna, ze @wzmianki możesz usunąć wszystkie elementy oprócz imienia danej osoby.
Przypisywanie zadań przy użyciu @wzmianek
Gdy publikujesz komentarz lub odpowiedź w aplikacjach Word i Excel dla sieci Web, możesz użyć @wzmianek, aby przypisać zadanie innemu użytkownikowi. Gdy stworzysz zadanie, jest ono śledzone podczas wszystkich interakcji i ponownych przypisań, dzięki czemu można wyświetlić jego historię. Ponieważ zadania są obecnie dostępne tylko w aplikacjach Word i Excel dla sieci web dla użytkowników w ramach przedsiębiorstw, nie można ponownie przypisać zadań w innych aplikacjach. Nadal możesz jednak odpowiedzieć na komentarz, rozwiązać zadanie przez rozstrzygnięcie komentarza i ponownie otworzyć zadanie przez ponowne otworzenie wątku komentarza. Możesz również wyświetlić historię komentarzy w tych aplikacjach — ale nie historię zadań. Jeśli na przykład przypiszesz zadanie w aplikacji Word dla sieci web, a później otworzysz dokument w aplikacji klasycznej Word, zobaczysz komentarz, ale nie zadanie. Jeśli ponownie otworzysz dokument w aplikacji Word dla sieci web, zadanie będzie znów widoczne i możesz wejść z nim w interakcję.
Aby utworzyć zadanie:
Dodaj nowy komentarz lub odpowiedz na istniejący komentarz.
Użyj @wzmianki w komentarzu. Zostanie wyświetlona opcja przypisania komentarza jako zadania do wspomnianej osoby.
Zaznacz pole wyboru Przypisz do.
Opublikuj komentarz lub odpowiedź. Osoba, do której przypisano zadanie, otrzyma wiadomość e-mail z powiadomieniem o przypisaniu jej zadania. Zobaczy przypisane jej zadanie w komentarzu. net/pl-pl/media/06232b0b-a789-4b38-909b-76a54087c391. png" alt="Zadanie przypisane do innego użytkownika" loading="lazy"/>
Aby ponownie przypisać zadanie:
Użyj @wzmianki w polu odpowiedzi.
Zaznacz pole wyboru Przypisz ponownie do. net/pl-pl/media/e2c82133-75ed-4791-94a3-21c4362faba3. png" alt="Ponowne przypisywanie zadania" loading="lazy"/>
Opublikuj odpowiedź. Osoba, do której ponownie przypisano zadanie, otrzyma wiadomość e-mail z powiadomieniem o przypisaniu jej zadania.
Aby rozwiązać przydzielone zadanie:
W górnej części komentarza umieść wskaźnik myszy na kółku obok pozycji Przypisane do Ciebie. W kółku pojawi się znacznik wyboru. net/pl-pl/media/0ef3e790-173a-4a57-ab9a-9e77dd7223a5. png" alt="Kliknij, aby rozwiązać zadanie" loading="lazy"/>
Kliknij kółko ze znacznikiem wyboru, aby rozwiązać zadanie.
Aby ponownie otworzyć rozwiązane zadanie:
Otwórz okienko komentarzy.
W górnej części rozstrzygniętego komentarza kliknij zielone kółko ze znacznikiem wyboru. net/pl-pl/media/ee5deffc-df22-4bf2-9f3f-a2d892956d07. png" alt="Kliknij, aby ponownie otworzyć zadanie" loading="lazy"/>
Uwaga: Dzierżawcy korzystający z dostępu warunkowego nie mogą tworzyć @wzmianek. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z administratorem IT.
Na swoim urządzeniu przejdź do dokumentu zapisanego w jednym z następujących miejsc: biblioteka programu SharePoint lub program Usługa OneDrive używana w pracy lub szkole.
Zaznacz wyrazy w dokumencie, a następnie naciśnij pozycję Nowy komentarz. net/pl-pl/media/c814ab4d-493e-458e-8f69-f825e652a590. png" alt="Naciśnij pozycję Nowy komentarz po zaznaczeniu tekstu w programie Word. " loading="lazy"/> Gdy ktoś wspomni o Tobie w komentarzu w programie Word, Excel lub PowerPoint, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem zawierającą link, za pomocą którego możesz przejść do komentarza w pliku. Dodatkowo w niektórych wersjach programów Word, Excel i PowerPoint wiadomość e-mail z powiadomieniem zawiera także podgląd tekstu i wątku komentarzy powiązanych z komentarzem (nazywany też podglądem kontekstu), a na komentarz możesz odpowiedzieć bezpośrednio z poziomu wiadomości e-mail (tzw. odpowiedzi wewnętrzne). Jeśli pojawi się więcej dotyczących Ciebie wzmianek, wszystkie linki otrzymasz w jednej wiadomości e-mail. Uwaga: Ta funkcja nie jest dostępna dla klientów usługi Microsoft 365 obsługiwanej przez firmę 21Vianet. Wiadomości e-mail z powiadomieniami będą zawierać podgląd kontekstu i odpowiedzi wewnętrzne, jeśli komentarz zostanie dodany przez osobę korzystającą z następujących wersji aplikacji Word, Excel i PowerPoint: Windows Mac Internet Urządzenia przenośne (Android/iOS) Na razie nie Tak Tak (wersja 1911 lub nowsza) Tak (wersja 16. 31 lub nowsza) *PowerPoint nie obsługuje jeszcze odpowiedzi wewnętrznych Aby odpowiedzieć na komentarz z poziomu wiadomości e-mail z powiadomieniem, musisz korzystać z aplikacji Program Outlook dla systemu Windows, Outlook w sieci Web lub Outlook Mobile. Już wkrótce aplikacja Program Outlook będzie obsługiwana dla komputerów Mac, a tryb ciemny będzie dostępny w aplikacji Outlook w sieci Web. Administratorzy mogą wyłączyć podglądy kontekstu za pomocą polecenia cmdlet programu SharePoint PowerShell: Zainstaluj najnowszą wersję modułu usług SharePoint Online Services dla programu Windows PowerShell. Połącz się z dzierżawą przy pomocy polecenia Connect-SPOService. Uruchom następujące polecenie cmdlet: Set-SPOTenant -AllowCommentsTextOnEmailEnabled:$false Uwaga: Wiadomości e-mail z powiadomieniami dotyczącymi komentarzy, które wprowadzono w pliku chronionym prawami lub oznaczonym jako poufny przy użyciu reguł DLP, nie będą zawierać podglądu kontekstu ani odpowiedzi wewnętrznych, niezależnie od tego, czy funkcja jest włączona, czy wyłączona. Domyślnie autor oryginalnego dokumentu i uczestnicy wątku komentarzy otrzymują powiadomienie za każdym razem, gdy ktoś utworzy lub zaktualizuje wątek komentarzy. Jeśli wątek jest długi i dotyczy wielu użytkowników, możesz wstrzymać powiadomienia i zapobiec przeciążeniu skrzynki odbiorczej. Nie istnieje globalne ustawienie wyłączania powiadomień o komentarzach. Uczestnicy wątku muszą zrobić to sami w usłudze OneDrive. Aby wyłączyć powiadomienia o komentarzach, wykonaj następujące czynności: Na nowej karcie w przeglądarce Microsoft Edge wybierz pozycję Uruchamianie aplikacji, a następnie wybierz pozycję OneDrive. net/pl-pl/media/c5c310cb-5779-43a6-be20-412593b74aee. jpg" alt="Otwórz aplikację OneDrive" loading="lazy"/> Przejdź do pozycji Ustawienia > Ustawienia usługi OneDrive. net/pl-pl/media/aa73548c-a042-4d54-a52a-29ec73efee25. jpg" alt="Wybierz ustawienia usługi OneDrive" loading="lazy"/> W obszarze Ustawienia powiadomień wyłącz opcję Wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy inne osoby odpowiadają na Twoje komentarze oraz Wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy inne osoby komentują moje dokumenty. net/pl-pl/media/a479876e-e4ac-419f-8add-e964d7e6c8e0. jpg" alt="Zarządzanie ustawieniami powiadomień usługi OneDrive" loading="lazy"/> Ustawienie, które umożliwia wyłączenie powiadomień o kolejnych komentarzach lub aktualizacjach wątku komentarzy wprowadzonych w pliku przez autora oryginalnego dokumentu lub jednego z uczestników, znajduje się u dołu otrzymanej w programie Outlook wiadomości e-mail z powiadomieniem. net/pl-pl/media/a170baa5-19b1-486e-a6b7-320f8b6e7f7b. jpg" alt="Włączanie lub wyłączanie powiadomień" loading="lazy"/> To ustawienie działa tylko dla jednego pliku. Jeśli otrzymujesz powiadomienia o komentarzach w wielu plikach, musisz wyłączyć ustawienie Powiadomienia dla tego pliku dla każdego z nich. Firma Microsoft nie przechowuje wewnętrznie żadnych danych dotyczących komentarzy. Wszystkie komentarze wymieniane pomiędzy uczestnikami wątku są przechowywane wyłącznie po ich stronie. Firma Microsoft nie ma dostępu do komentarzy. Szybkie znajdowanie @wzmianek i odpowiadanie na nie
Wymagania
Word Jak wyłączyć podglądy kontekstu
Jak wyłączyć powiadomienia o komentarzach w usłudze OneDrive
Jak wyłączyć powiadomienia w programie Outlook
Zabezpieczenia danych komentarzy