Instrukcja obsługi Canon EF-S10-18mm f/4-5.5 IS STM to instrukcja obsługi obiektywu stałoogniskowego stworzona przez Canon. Obiektyw ten oferuje wyjątkową jakość obrazu i wygodę użytkowania, dzięki czemu może być używany do tworzenia zdjęć i filmów o doskonałej jakości. Obiektyw jest wyposażony w stabilizator obrazu, który zapewnia wyraźny obraz nawet przy dużych ruchach aparatu. Obiektyw posiada również funkcję autofokusa o wysokiej wydajności, dzięki czemu zdjęcia i filmy są wyraźne i dokładne. Canon EF-S10-18mm f/4-5.5 IS STM jest łatwy w użyciu, a instrukcja obsługi jest prosta i przejrzysta, co czyni go idealnym narzędziem dla początkujących i zaawansowanych użytkowników.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja Instrukcja obsługi Canon Ef S10 18mm F 4 5 5 6 Is Stm
Korzystaj z tej strony, aby skonfigurować swoje urządzenie i poznać wszystkie jego możliwości.
Dzięki niezwykle mobilnemu standardowemu obiektywowi o zmiennej ogniskowej aparat EOS można zabierać w różne miejsca.
Uniwersalny, standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej i małej wadze
Bardzo poręczny obiektyw EF-S 18-55mm f/4-5. 6 IS STM sprawia, że aparat EOS można jeszcze częściej zabierać ze sobą, a 4-stopniowy stabilizator obrazu zapewnia wyrazistość i dynamikę zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Sprawdza się także podczas filmowania – autofokus z silnikiem STM umożliwia dokonywanie płynnych zmian ostrości.
Zobacz pełne dane techniczne
Bardzo kompaktowa konstrukcja
Krótszy i lżejszy standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej został zaprojektowany z myślą o mobilności. Dzięki niemu lustrzankę EOS można zabierać wszędzie.
Uniwersalność i wydajna praca
Obiektyw EF-S 18-55mm f/4-5. 6 IS STM sprawdza się przy fotografowaniu różnych obiektów – od krajobrazów po portrety. W efekcie powstają wspaniałe zdjęcia, które stanowią powód do dumy.
Równie skuteczny w przypadku filmowania
Obiektyw umożliwia bardziej stopniowe ogniskowanie podczas filmowania, a tym samym płynniejszą zmianę ostrości. ws/i/canon/smooth_movies_5406c525598f45898641b6f8c524d8a5? $hero-header-full-16by9-dt$" type="image/webp" media="(min-width: 1472px)"/>
Łatwa obsługa
Doskonałe rozwiązanie dla początkujących fotografów lub osób poszukujących obiektywu o wysokiej jakości w przystępnej cenie. Pierścień do ręcznego ustawiania ostrości zapewnia dodatkową twórczą kontrolę.
Dane techniczne
f/4–5, 6
Maksymalna przysłona
4-stopniowyStabilizator obrazu
SpectraPowłoki soczewek Super SpectraOsłona obiektywuOpcjonalne66, 5 × 61, 8Maks. średnica × długość (mm)
Akcesoria
Etui na obiektyw Canon LP1016
Miękki futerał ochronny na obiektyw
Dekiel na obiektyw Canon E-58IIOchrona obiektywu Canon, gdy nie jest on używany
Równie skuteczny w przypadku filmowania
Zabezpieczenie zdjęć przed niechcianymi odbiciami światła
Powiązane produkty
Obiektywy do lustrzanek cyfrowych
EF-S 18-55mm f/3. 5-5. 6 IS II
Atrakcyjny cenowo, standardowy obiektyw zmiennoogniskowy ze stabilizatorem obrazu — idealny na początek przygody z aparatami EOS.
Obiektywy do lustrzanek cyfrowych
EF-S 18-135mm f/3. 6 IS STM
Uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy 18-135 mm z technologią STM. STM umożliwia płynną, cichą regulację AF w filmach, a dynamiczny stabilizator obrazu redukuje drgania.
Canon EF-S 18-55mm f/4-5. 6 IS STM Oceny i recenzje
Mały, lekki obiektyw zmiennoogniskowy codziennego użytku
Rozpocznij przygodę z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi dzięki kompaktowemu, lekkiemu obiektywowi, który ma zaawansowany stabilizator obrazu i cechuje się doskonałą jakością oraz niemal bezgłośną pracą.
Zobacz pełne dane techniczne
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Idealny obiektyw dla początkujących
Odkryj radość fotografowania i filmowania dzięki lekkiemu, poręcznemu obiektywowi z 2-krotnym zoomem i zakresem ogniskowej 24–50 mm. Idealnie nadaje się do zdjęć rodzinnych i portretów oraz do fotografowania wnętrz i przygód w podróży
Płynna, cicha regulacja ostrości i intuicyjna obsługa
Nagrywaj i filmuj jak profesjonalista dzięki silnikowi regulacji ostrości STM, który umożliwia szybką i cichą pracę. Z kolei programowany pierścień regulacji na obiektywie ułatwia konfigurowanie różnych ustawień.
STABILIZATOR OBRAZU WŁĄCZONY
STABILIZATOR OBRAZU WYŁĄCZONY
Intuicyjna współpraca obiektywu z aparatem
Dzięki mocowaniu RF obiektyw współpracuje z aparatami serii EOS R i obsługuje szeroką gamę funkcji poprawy obrazu w aparacie, w tym panoramowanie w trybie scen i korygowanie efektu „oddychania” przy zmianie punktu ostrości (tzw. focus breathing) podczas filmowania.
Zakres ogniskowej 24–50 mm i niewielka obudowa – doskonałe rozwiązanie do swobodnego kadrowania obrazu.
Optyczny stabilizator obrazu na poziomie 4, 5 stopnia* zapewnia nieporuszone zdjęcia i płynny obraz filmowy.
Można przełączać tryby regulacji ostrości i przypisywać różne funkcje do pierścienia sterowania.
Silnik STM typu lead-screw umożliwia szybkie ustawianie ostrości podczas fotografowania oraz nagrywanie filmów z płynną i cichą automatyczną regulacją ostrością.
Można go skonfigurować pod kątem obsługi ustawień Tv/Av/ISO i MF. Ponadto można przypisać do niego zaawansowane funkcje, takie jak kompensacja ekspozycji, balans bieli i wybór obszaru AF.
Piękny, okrągły efekt bokeh umożliwia bardziej naturalne wyodrębnianie obiektu z tła.
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Instrukcja Instrukcja obsługi Canon Ef S10 18mm F 4 5 5 6 Is Stm
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Основной секрет съемки на смартфон - протирать объектив камеры перед съемкой. Основной секрет съемки на ультраширик - держать камеру ровно, т.е. ровно по двум осям (лево-право, верх-низ). Иначе гуляют перспективные искажения, если это не сознательный творческий приём. Помочь держать камеру ровно может уровень (лучше 3ех-осевой), который цепляется на горячий башмак. Или функция камеры "виртуальный горизонт". На старых камерах, как правило одна ось (или вообще нету), на современных две оси. И всё тогда будет чики бомбони :)
Спасибо за видео! Canon EF S 10-18 F/4,5 5,6 IS STM имеется в наличии, штука крайне специфическая и не для всех! На данный объектив вы сможете комфортно снимать интерьеры, пейзажи и в принципе что-угодно с большим охватом угла зрения. На 10мм сильно выражено виньетирование. Учитывая, что объектив и так тёмный, это ощутимый минус, если всё таки вздумаете снимать на него с рук в помещении))))
Интересный обзор/мнение. Я недавно, около месяца назад, купил себе фикс Samyang 14mm f/2.8, б/у на Авито, примерно за 6 тысяч рублей. Сначала был сильно разочарован, так как картинка получалась совсем ни как в обзорах опытных гуру))) Но потом нашёл ему применение, снимаю пейзажи с водой, вот тут он проявил себя как нельзя лучше. Пространство конечно сильно искажает, безбожно мылит края, но зато его светочувствительность позволяет фотографировать с рук без смаза практически до 1/20 секунды и это при плохом освещении(на улице). А благодаря его смешной цене, я прощаю ему все огрехи)))
Сверхширики - мои любимые объективы. Это, пожалуй, самые сложные в использовании фокусные. Трудно выдержать пропорции, очень трудно удержать горизонт, и еще сложнее снимать людей. Чуть не тот ракурс - все разваливается или выглядит нелепо.
Приветствую!!! ef17-40 L был, не долго
Привет!! полностью разделяю твои впечатления насчет шириков-сверхшириков. Распиарено всякими майведовскими фотографами-инфоцыганами, а на деле - штампованный подход к съемке: хочешь нормальный кадр, просто соблюдаешь следующее - горизонтальная ориентация кадра, нижняя точка съемки, важный объект а) близко, б) по центру кадра. ВСЁ!!! пара-пара-пам. Вот и вся "интересность", "ах, восторг", "ох, мастхев", "каждый фотограф обязан...". Даже не думай, что на освоение этого у тебя должен уйти условно месяц. Очень скоро станет видно, что что то толковое получается только при жестком соблюдении вот тех нескольких приемов. Ну и остальное это просто очень красивое место. Очень красивое. Но в таком месте красиво и на любом фокусном. В общем сам откровенно смеюсь и ухахатываюсь на все эти томные разговоры о "интересности" сверхшириков)))
Сверхширики - это действительно отдельная тема, которую действительно нужно принять и понять, если их использовать на открытых пространствах. Но в замкнутом пространстве такая оптика позволяет по другому увидеть пространство.
Купил фишай игрушечный на "микру" ЭФР 18 мм. И пару дней шастал по нашему Мухосранску (у которого три улицы и десяток домов не вызывает рвотного рефлекса) с ним как подросток, выискивая в привычных местах новые ракурсы. С десяток снимков получились вполне неплохими. Теперь иногда находят приступы с ним прогуляться и всегда с "уловом" в 5-10 кадров. Думаю ещё распробуете широкий угол. Во всяком случае даже на дружеских фотосессиях можно сделать эпические кадры в помещениях, особенно в заброшках.
Сверхширик, это конечно круто и при наличии крупного ближнего плана в кадре все ништяк. Пока его нет он пипец как нужен, но потом все его фото обычно менее 2% от всего потока, который легко заменят панорамы и фото с ширика смартфона.). Особенно как вспомню, что на 18 мм он слабее кита (ф3,5) практически на 2 стопа ( изза 5,6 и+ виньетка)))... При интэрьерной сьемке их избегают в журналах- создают ложное впечатление большого пространства.
Действительно, фокусное специфическое под определенные задачи и настроение (я например довольно редко на ультра-широкие фокусные снимаю - чаще когда в голове какая-то картинка уже сформировалась)..
Когда перешёл на полный кадр, понял что у меня нет никакого ширика. И был очень удивлён, что 17-40mm f4 L стоит те же 200 долларов. А потом был шокирован картинкой с объектива с красной полосочкой. Такой цвет, контраст, рисунок размытия. А вот 10-18 на кропе лично меня совсем не порадовал. Я его хотел купить для поездок, взял поиграться, и после этого покупать себе такой не стал. Картинка у него какая-то блеклая, что-то с ней не так. Не могу объяснить. Но мне не понравилось.
Сделайте пожалуйста на 10-ке видосик днём и ночью, Спасибо, буду благодарен)
Хочу себе такой, давно приглядываю. Частенько надо в помещениях что то снять, и приходится танцевать с бубном на ките. Последний раз пришлось в угол на штатив ставить, разворачивать экран, наводить, ставить таймер спуска и быстро убираться из кадра, прижиматься к стене, приседать и тд
Друг привет
Согласен со всеми тезисами. Поздравляю с 500 подписчиками на канале!
Приветствую учитель
Я экспериментировал с Tokina 116, и на полном кадре и на кропе. Тоже пока не создал шедевров))). Есть идея в пейзажа снимать с них панорамы, верторамы и т п.
Имею такой объектив. Хотел взять 10-22 ефс, из-за большей светосилы. Но взял 10-18. Брал под видео, снимать себяшки.
Отличный обзор! Спасибо! Обьектив в хозяйстве очень пригодится. Я с его помощью продал гараж. Фотки гаража помогли. 10-18 продал, а так как имею еще, кроме Кенон 250Д, и Кеном М50, осознанно купил 11-22 СТМ.